Min nya blogg :D




Hej!

Ännu en dag har börjat, och jag har skaffat en ny blogg :D
Vart ska man börja då tro?

Nyss kommit hem från en helt okey vecka i idre, men tyvärr utan ragg :P
AnnSo och jag var på krogen, hade väldigt skoj :D, lite dålig musik dock.
Hade fint väder och även mycket snygga ögongodis att titta på i backen ^^

Mitt liv börjar äntligen att ljusna :) å ja börjar njuta av livet.


Vad gör ja just nu då?

Jo ja sitter i skolan och pluggar filosofi, börjar gå framåt iaf :)

Å juste de! Går juh sista året på Sam Ekonomi linijen, ska bli så skönt att ta studenten i sommar :)

Nu hppas ja på att de finns en del som kommer läsa min blogg, och kanske kommentera lite då och då ^^

/Sessan <3

Kommentarer
Postat av: Cecilia, Kär-Smycken!

Hej! Grattis till din nya blogg! Har du bloggat förut?



Sköt om dig och ha en tokhärlig dag!



Vill du vinna en läcker ring? Klicka här:



http://karsmycken.blogg.se/2010/march/vinn-en-lacker-ring.html#comment

2010-03-22 @ 09:54:03
URL: http://karsmycken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0